Bradutzi dragutzi!

Cercelusi din fimo si brose sub forma de bradut, realizati din pasta fimo si accesorii metalice.

Povestea cercelusilor - hm, in ajunul craciunului am participat la o "campanie" (Mos Craciun esti chiar tu) pe forumul http://www.mariashop.ro/forum/. Mie mi-a revenit sarcina de a-i trimite cadouasul unei persoane pe care o apreciez foarte tare, este vorba de Andra, sau Bijoux de Mon Ange (http://bijouxdemonange.blogspot.com/) pentru cunoscatori ;).
Vreau sa spun ca mi-am stors creierii la propriu pentru ca am vrut sa fac ceva cu adevarat deosebit :D pentru o persoana deosebita!
Am facut altceva initial, apoi am renuntat si pe ultima suta de metrii mi-a venit ideea bradutilor si a inca unui set in nuante potrivite Craciunului... o sa revin si cu poza setului !










Comentarii

  1. Multumesc inca o data! Imi plac chiar mult de tot, atat bradutii cat si setul in culorile verde-rosu! Bradutii inca nu i-am purtat, cred ca ii voi purta primavara asta ca sa fiu... altfel decat bate vantul :p

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

New stuff

TAG Versatile Blog Award